Att det var så....

Ja att det var så jävla skoj att måla hus hade jag inte en aning om......brukar ju inte vara det roligaste man kan sysselsätta sig med men fan så trevlig gårdagen var! Får säga stort TACK till familj Gräs för sin gästfrihet, god dryck, perfekt grillade korvar och utmärkt sällskap!!! Så nu är det bara att ladda batterierna för morgondagen eller söndag då ska vi måla omgång nr 2! Kommer säkerligen bli minst lika skoj......och då får vi hoppas på lite bättre väder!!

Byggställning modell Uganda Low Budget,

Med livet som insats!!!

Walle dök upp och strök några brädor


En glad arbetsledare!!


Sen har jag lite sorg oxå.....min lånade penta verkar ha kasta in hatten! Var inte ett liv i det lilla maskineriet när jag skulle slå eld på imorse, så nu måste jag verkligen köpa mig en ny dator!!! Ja Ja blir till att leta på nätet nu!!!

/Thinner



Kommentarer
Postat av: Åsa

Peter, arbetsledare?!?!?! hahha

2009-07-31 @ 13:40:28
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Mia

Sluta porra...

2009-07-31 @ 16:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0