Lycka till.....

Hillary Clinton lovar att göra allt för att åstadkomma en israelisk-palestinsk fred. På tisdagen fick hon redogöra för sina planer för senatens utrikesutskott, som ska godkänna henne som USA:s utrikesminister.......

Läste detta på nätet, jag bara önska henne lycka till!!!

Hmmmm kan inte direkt påstå att jag är insatt över vad som händer där ner, men krigas o bombas för fulla muggar det gör det iafl......går ju liksominte att unvika för det är det enda som nyhterna tar upp just nu, ja lite ekonimikris oxå!!

Men vad skönt att Fröken Clinton tar på sig ansvaret för att fixa till det där! Har inte fler människor försökt förr om åren? Ja jag tror så? Hur bra har det gått?? Ja bilder som kablas ut världen över visar ju att det inte gått så bra! Men jag säger verkligen lycka till till dig Hillary, hoppas du fixar detta! Så slipper en massa oskyldiga människaor stryka med där nere!

/Bill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0