Intressetomten vs Seawall 100-0

Ja jävlar i mina lilla mörkbrunalåda.......att jag har dåligt med grejar att skriva om! Har inte haft sån här idébrist sen Hjälmaren brann!!!

Hmmmmm nu så börjar jag bli ganska så jävla less på detta januarimörker......bort med den här förbannade jävla snön och skicka hit sol o värme!!!!! Fan skulle inte detta land vara så mycket underbarare om det var typ 20-25 grader varmt och damerna gick lättklädda och en stor stark kosta si så där en 15 spänn, jag skulle iafl upskatta det jäääävligt mycket!
Men Men nu ä det inte så.....nu är det snö och regn om vart annat....minus grader då och plus gader nu! Hmmm man bor nog på helt fel ställe!

Nu ska jag vara bitter hela kvällen och tröstäta lite poscorn o kolla på nått riktigt dåliga jävla program på tv:n

Kyss Bordet!

/Hulk

Kommentarer
Postat av: ML

Haha, du får väl föjla med till thailandet! :D

2009-01-20 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0