Bajsa inte i skogen!!!

Hmmmm läste denna artikel/intervju på aftonbladet.se JA DEN HÄR!!

Herr Robison-Kent är arg o upprörd över att bärplockare BAJSAR och skräpar ner i skogen?? Hmmmm ja skräpa ner, fine jag förstår är väl inte så bra med en massa papper o burkar o annat jox i skogen?? Men vad fan i hela helvetet gör det om man skiter i skogen??? Krama om ett träd o släpp en klutt är väl inga fel på det? Jo tydligen för jägarnas hundar rullar sig tydligen i skiten??? Hmmm ja och säger jag?? Sånt här har jag jävligt svårt att förstå mig på om jag ska vara ärlig!

Men visst detta kan ju skapa nya arbetstillfällen, skicka ut lit arbetslösa människor som kan leta reda på skien och sedan kasta det där det hör hemma?? Eller varför inte bygga ett par tusen bajamajor o ställa ut i skogen?? Det är mysigt o fridfullt..........blir nog verkligen en stor naturkänsla av att det en fin blå bajamaja mitt ute i skogen??

Detta är märkligt..........om nu hunden skulle rulla sig i björnskit??? Hur skulle så jägarna ställa sig till detta?? Jo för tusan nu måste alla björna sluta bajsa eller besöka en bajamaja i fortsättningen!!!

Sjukt är det................

/Pactosan

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej fin blogg du har, titta gärna in till mig:)

Ha en bra kväll

/Denise

2009-01-26 @ 18:27:54
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0