Årskrönika.....

Hmmmm nu när man landat och vaknat til liv efter jul- och nyårsfirande så tänkte jag försöka sammanställa en liten årskrönika över 2008.......

Januari
Sälen
  

Februari
Vart vart jag då? Kommer fan inte ihåg att det hände någe roligt?!?!?!!

Mars
Kryssingen......
  

April
Årets första grillskiva
  

Maj
Hände nog mycket spännade, men fastnade för detta, sol, vatten och båtar
  

Juni
Midsommar så klart!!
  

Juli
Istället för augustibuller......hände masor men detta var en höjdare!
   

Augusti
NoraMarken
  

September
Toafläkt......blir bara deprimerad av att bli påmind av detta elände!!!

Oktober
Path of No Return
 

November
Fan hände mycket där.....lagfest, kebaben 25 år får beslutsångest över vilka bilder jag ska lägga upp så då får det fanimej inte bli någon istället......nyfikan på bilder?? Bara kolla in November 2008.....finns nog en del gott o blandat!

December
Lagfest x 2.......God Jul och gott nytt år! Hmmm känns som om jag alldeles nyligen la upp bilder för december månad så jag skiter i att lägga upp fler.......och sen orkar jag inte mer.......

/Latmask

Kommentarer
Postat av: marre

DU HAR SNOTT MINA BILDER :P

2009-01-03 @ 19:31:18
Postat av: Kebaben

Man kan ju tro att du har varit hos mig massor hela året... Bra sumering. Hoppas 2009 blir bättre

2009-01-03 @ 19:31:31
Postat av: Seawall

Marre: Låna heter det....

2009-01-05 @ 00:35:19
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0