Vilket drag!!

Då har man landat på hemmaplan igen..........efter en roadtripp till Borlänge för att kolla på Knockout!! Åh herrejävlar vilken resa!! Onykter så det stod härliga till kan jag ju säga..................och jag var abslout inte ensam!!!

Liljan?? Vilket hak!! Dit lär jag igen var ju ett grymt drag när pojkarna rockade loss och vilka damer som befann sig dä, fy fan är helt lyrsik!! Men ja ska passa på att tacka grabbarna i Knockout för en riktigt bra spelning får hoppas på att det blir samma drag när dom ska lira på hemmaplan sen!

En sak är iafl jävligt säker........det kommer bli fler roadtripps för att kolla på Knockout och grisa ner ett hotellrum igen!

Nej nu så ska lägga mig på soffan o tycka lite synd om mig själv igen.......får ju skylla sig själv att man mår som man göra men det var garanterat värt det!!

Hmmm kanske kommer bilder i framtiden.......

/Nekad i baren

Kommentarer
Postat av: Jenny

Väntar med spänning på bilder :P Haha!

2009-02-02 @ 11:52:24
URL: http://gj.blogg.se/
Postat av: TT

Årets bästa resa, än så länge!

2009-02-02 @ 13:58:43
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

mer på g i Borlänge eventuellt... kul.. Motala på lördag verkar det som..

2009-02-02 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0