Knulla Hårt!!

"En 16-årig pojke i Lindesberg använde en 14-årig flicka som "klotterplank". Nu har han dömts till sammanlagt 2 000 kronor i böter för ofredande. Det var i höstas som pojken med en spritpenna skrev "knulla hårt" på hennes ena axel. Pojken har erkänt. Flickan ville ha ett skadestånd på 5 000 kronor, men domstolen tyckte inte att kränkningen var så allvarlig att den berättigade till ersättning." Från NA.se


HA HA HA jag vet inte om det är nå fel på mig men ja jävlar vad jag tycker sånt här skoj! Hur många gånger har man inte kladdat ner någon med en penna och skrivit massa "fula" ord och konstiga synboler?? Kan ju bara minnas tillbaka till Stranddagarna i KGA  där en viss Mr Tito fick en finare "tatuering"......HA HA HA ja men detta uppskattades ju inte av alla som var på dessa tillställning!

Säger som Tito: Då tycker jag att NI är på fel fest!

Fredag idag!! Inte tokigt alls......blir hur lugnt som helst skulle jag tro men Blobb var sugen på att svinga några kalla så vi får väl hur detta slutar!!


/Solsticka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0