Just idag är jag stark!

Inte tokigt alls!! Lördag smakar mumma i hela munnen, skulle sitta fint att inleda dagen men en kall bira ha ha!!!
Nej kanske inte dirkt till frukost men till lunch så skulle det lätt slinka ner ett par kalla. Men vi får ta o vänta med med ökl till sena eftermiddagen idag.....för det vankas platsbandy! Ska ju bli hur skoj som helst att åka till Kopparberg och spela en match som inte har någon betydelse.......vi har säkrat vårat kontrakt för nästa år och Kopparberg är klara för kval!

Fick en trevlig liten kommentar så här på morgonkvisten!!

Kommentarer Postat av: marre

jag skär av hälsenan på den som sätter sin fot i MIN lägenhet ikväll.. jag är bakis och en jäkla smittohärd...

2009-02-28 @ 09:32:36

Hmmmm Marre Marre Marre..........nu ska du inte vara bitter!! Smittohärd?? Ja JA men sprit dödar bakterier så vi kommer absolut att överleva. Men om du oroar dig för att smitta ner oss så kan du ju alltid sitta i sovrummet när vi andra tar kök o vardagsrum i besittning?? Men att du är BAKIS!?!?!? Det är en ursäkt som ICKE godtas!!! Dumt huvud får kroppen lida eller vad heter det?? Nej Du Marre......botemedlet mot en bakfylla?? En ny fylla!!! För fan det är ju bara skicka i sig en stänkare så går man ju igång som ett jävla brandalarm!

Nej nu så ska jag få imig lite frulle sen hem till Mr Sucker för att invänta dagens chaufför!

OCH FÖR I HELVETE GLÖM INTE BORT NORA STATT KL 22:00 IKVÄLL!!! 


/Dr Dängroth

Kommentarer
Postat av: Åsa

Snygg bild, vem har gjort den? ;) ;)

2009-03-02 @ 16:09:14
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0