Hoppsan Kerstin!

Postat av: TT

Vad mer exakt menade Ola med det där? Vems, var, hur och när?
Får man vara med?

2009-02-06 @ 13:29:17
URL: http://tonysegen.blogg.se/

TT: Vad han menade?? Hmmm skulle tro samma sak som ha en trevlig helg förmodar jag?? Men på dom andra frågorna vems, var, hur och när? JA du det kan jag inte alls svara på tyvärr. Sen om Du får vara med? Hmmm för min del hade det absolut inte vart några som helst probelm, hade bara sagt välkommen och var så god o kliv på! Men för att vara på den säkra sidan så tycker jag du ska ringa till Ola o kolla vad som egentligen gäller?

Kom o tänka på en gammal käck visa nu på eftermiddagen, Du borde köpa dig en tyrolerhatt.
Har liten funderingar över den texten??? En litet utdrag här nedan......

 

En dag var jag på turné, gjorde ingen stor succé. Efteråt en arrangör
 klappa mej på axeln - kompis, sa han, vad du gör:

Refräng:
 Du borde köpa dej en tyrolerhatt bara därför att
 locka fram ett skratt. Du borde köpa dej en tyrolerhatt, för att få det litet glatt!

Hur skoj är egentligen en tyrolerhatt?? Kan liksom inte alla se det roliga i det? Skulle någon av mina vänner ha en tyrolerhatt inte fan tror jag det skulle locka fram ett skratt hos mig? Snarare skulle jag bli mer fundersam och få allvarliga funderingar på om denna person är riktigt frisk??? Men ja alla människor är ju olika och alla har ju olika sinnen för humor...........men min humor?? Ja inte fan är det en tyrolerhatt iafl!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0