HATA HATA HATA

Vet inte ens om jag orkar skriva nå mer om detta!! Men BOXER!?!?! Igen.....känns som om dom är mina fiender, mitt kryponit, dom har nu för 254865468743464 gången skickat ut en faktura till mig.....och som jag meddlelat dom 46876469644 gånger så ska alltid deras fakturor dras vi autogiro!! Är det bara mig detta händer??

Hmmm då sitter det säkert nå smartskaft o läser detta o tänker......det kanske saknades täckning på kontot?? Ät skit o dö istället ditt förbannade jävla klappmongo säger jag! Det fanns pengar då!! Det finns det papper på!!!

Helgen då?? JA i fredags var det plastbandy......och mer om detta tänker jag absolut inte skriva! Lördags?? Ja då ocå plastbandy med u-laget, mötte silverfiskarna fråb Hällefors.....och ja dom vann absolut inget att gnälla över men om det ska gnällas så ska jag göra det på domarna!! Det måste förmodligen vart det sämsta domarpar som örebro läns skrapat fram!?!? Dom var alltså katastrofdåliga, jag saknar ord!
Mer då?? Lördagskvällen så begav jag o Blobb oss till Örebro för lite kalajs hemma hos broder, en mycket trelig tillställning vill jag lova med massor av trevliga människor! Sen vidare ut på krogen, Villa Strömpis!!! Hmmm nja inte direkt mitt typ av hak......så framåt nattkröken drog Blobb och jag vidare till Hemmet......ett ställe som jag verkligen gillar! Bra musik, god öl osv osv......

Söndagen?? Hemfärd från Öret med buss, pizzaträff med Virus och Kebaben, sen efter detta blev det soffläge och ja tror inte att jag reste mig från soffan förän kl var 23:30 då var det dags för sängen!!

Nej nu så ska jag vara rikitgt bitter på Boxer resten av kvällen och imorgon ska jag ringa dom o säga några väl valda ord, som till exempel *****, ***, ******, *********.

/Snetändning

Kommentarer
Postat av: ME

ALLA VI SOM HATAR ROBERT SKJUTER NU....ALLA VI..

2009-02-17 @ 00:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0