En epok i graven ikväll?

Torsdag.....härligt härligt det närmar sig helg med stormsteg - ME LIKE!!!

Den stora frågan för dagen?? Går en epok i graaen ikväll?? Det finns jävligt mycket som talar för det! Vad då undrar säkert någon.........formodligen så kommer kvällens plastbandyträning bli den sista någonsin för min del!! Ska nog ske ett smärre under om jag ska till att fortsätta träna och ja fortfarande vara en aktiv spelare. Men som sagt den som lever få se??? Anledningen till detta då?? Ja känner att motivation och suget efter innebandy har försvunnit, känner absolut inte samma glädje längre till att åka o träna och att spela matcher!?! Hmmm kanske börjar bli för gammal?? HA HA HA
Nej vi får se vad som händer i framtiden men så som det känns just i detta tillfälle så kommer nog kvällens innebandyaktiviteter förmodligen bli den sista i organiserad form för min del! Bara bita ihop o köra på är ju även två matcher kvar denna säsong.....men sen så blir det semester/pension eller vad man nu ska kalla det???  

Så ska jag tjata vidare om att på Lördag den 28/2 kommer Knockout att lira på Nora Statt se då till att vara där! Kl 22:00 då smäller det!! Då blir fullt ös!!!

/PRO

Kommentarer
Postat av: TT

Nyss hemkommen från innebandyn. Skönt. Nu har jag gjort min sista träning som aktiv spelare, för resten av mitt liv. Rätt skönt faktist. Tror dock inte du kommer kunna hålla dig ifrån denna sport min kära vän.....

2009-02-26 @ 21:42:41
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Seawall

Min kära TT risken för återfall finns ju men som det känns i dagsläget så är karriären över! Den som lever få se.....

2009-02-26 @ 22:16:11
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: marre

jag svär på mig egen grav, seawall.. kommer det hit folk på förpärla så kastar jag ut er WITH MY BARE HANDS!!! med huvudet först :P

2009-02-27 @ 15:00:31
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

Det är självklart att det blir pärla hemma hos mig om det inte blir något i byn.

2009-02-27 @ 18:24:50
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Kebaben

Heheheh... så där gör man... Nu är det klart.

2009-02-27 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0