Det drar ihop sig....

som den där berömde flickan sa!!

Mot va då?? Ja helg igen..........ska bli riktgt skönt med lite ledighet och nyktert kommer det oxå att bli!! Inte illa pinkat av trähäst!! Hmmmm nåväl?? VM i ordbajseri kanske man skulle kunna ägna sig åt nu eftersom tankar och idéer på att skriva nå vettigt inte alls sprudlar i mitt huvud förtillfället!! Är ganska så trött just nu aifl har precis kommit hem från palstbandyträningen...........och det gick?? Nja det blev ganska så bra till slut iafl! När vi körde några övningar så gick det käpprätt åt helvete iafl, var tre led man skulle gå imellan?? Ja du min simultankapacitet är ju inte den bästa utan övningen sprack för min del efter led två!! Så ja den övningen hade jag som vattenpaus!!

Säger som min lagkamrat Ola: Imorgon är det Fredag......då får man se fitta!

/Fiskpinne

Kommentarer
Postat av: ME

Säger som min lagkamrat Ola.....asg

IBK Störda !!

2009-02-05 @ 23:17:39
Postat av: Seawall

ME: JA det var väl en bra fras att avsluta gårdagens träning på!?!?

2009-02-06 @ 12:12:01
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: TT

Vad mer exakt menade Ola med det där? Vems, var, hur och när?

Får man vara med?

2009-02-06 @ 13:29:17
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: ME

APPSELUT :)

2009-02-07 @ 01:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0