Då vart det KLART!!

Efter tuffa, hårda och långa förhandlingar med Systrarna Svensson på Nora Stadshotell så står det nu äntligen klart att Knockout kommer att få ta övervåningen på Statt i besittning för deras andra framträdande på hemmaplan!!!

Så nu tycker jag att alla ska jag göra som jag och mina kära vänner kommer att göra...........se till att befinna er på Nora Statt den 28/2 för att supporta Knockout!!!!

...............................................................................................................................................................................................

Sen så vill jag även be Nödde om ursäkt för att jag skrev några nervärderande rader om hans älskade hemort Frövi, visst är det ett av världens mest underbara stället på denna jord! Från botten av mitt hjärta Nödde: FÖRLÅT!!!

Nej nu ska jag ta och vila lite middag sen börja tokladda inför kvällen heta plastbandyderby mot Linde!

/Taggtråd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0