Ångest - Kung i baren??

Precis när man landat ordentligen efter grymt trevlig helg i Borlänge och lite smått börjat ladda inför en kommande helg så har helgångesten nu kommit!!! Kan ju säga att det är ju en jävla tur att det finns nå som heter internetbank!!

Hmmmmm Borlängehelgen.........kan ju säga så här: Den blev ju lite dyrare än tänkt! Förstår inte att det står Liljan så många gånger på mitt kontoutdrag??? Fan jag har ju för mig att jag bara drack en öl där inne!?! GISSA om jag hade fel!!
Så nu har man en kraftig partyångest!! Får en viss känsla av det kommer bli en vääääldigt lung helg som kommer, tyvärr så blir det ingen tripp till Motala för o kolla på mina nya favoriter Knockout! Bara ladda till nästa gig!!

Nej nu ska jag iväg o springa bort lite ångest!!!

/Spara & Slösa

Kommentarer
Postat av: Näsbengt

Va fan Sjövall,du vart ju nekad i baren typ 40 min efter du kom inn!!!!

Fast med tanke på att du försökte dra i gång allsång med "Vi firar julen i polen" framför 350 Borlängebor så stämmer nog ditt bankomatutag!!

Keep On Rocking.........

2009-02-04 @ 07:48:00
Postat av: Seawall

Bengt: Men hur fan kan kortet ha dragits så mpnga gånger i braen då???? Hmmm kanske var nån annan som låna mitt kort??

2009-02-04 @ 12:15:26
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0