Rävsax eller Fårfiol??

Jiiiiiha så var det bara en dag kvar! Mumma, Mumma, Härligt, Härligt, Gött, Gött ja fasiekn vad skönt det ska bli med lite helg igen!!! Förstår inte varför jag längtar så mycket efter helg för?? Fan mina helger dom sista månaderna har ju varrt hur underbara som helst ju.....och ja det lär dom även blii framtiden!!! ME LIKE!!!

Tordag......biverkningar??? Nja det har väl kanske lugnat ner sig något? Absolut inte lika ont i halsen som igår, absolut inte lika snorigf som igår, Absolut mycket mer hosta än igår.....men men bara mosa i sig lite fin hostmedicin så blir detta bra!

Händer nu då?? Hmmmm har inte så mycket planerat känner jag, rikitgt skönt, ska nog bara ta mig en tur till Herr Icahandlare, sen en tripp till päronen och framåt kvällen ska jag parkera mitt arsle på en hård träbänk och avnjuta lite plastbandy! Toppmöte i Div 5..........visst låter det lockande!?!?!?!?!

Så........so long!!!!

/Lycklig som FAN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0