Premiär!!

Jappamen.....idag var det premiär för mig på det nya snabbköpet, det nya Bertíl´s kommer nog bli riktigt bra när det är färdigt där! Alltid mysigt att gå omkring o botanisera bland en massa godsaker. Vad blev dagens inköp då?? Tyvärr så kan jag inte avslöja det här......men någon kommer nog bli nöjd!

Imorgon så får man gå på lite julledigt ska bli skönt! börjar jobba den 11 januari igen! Som jag kommer njuta av den tiden.......umgås med familj o vänner! Men framför allt umgås med den där underbara personen som jag är så jävla kär i!!

Julklappar.......fan att jag hatar att slå in dessa jävlar! Ser fan förjävligt ut!! Tror  fanimej att en blind neurosedynskadad människa skulle klara av det bättre än mig. Men men det är väl tanken som räknas??? och ja barn kanske inte bryr sig så mycket om hur paketen ser ut?????? Ja ja det återstår att se......tror nog att dom iafl kommer bli glad över sina julklappar!

Nej nu så är det dags för lite tisdagsmys......dvs TV, Soffa och färskpressad apelsinjuce!!

/Mums x 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0