Oväntat....

Skönt med torsdag......för imorgon är det ju fredag och jga får träffa hon den där tjejen som jag är så kär i!!!

Tordag idag......dagen har rullat på precis som vanligt, vakna, åka till jobbet, jobba, lunch, jobba......efter jobbet så tog jag mi en tur ut til mina päron, där stötta jag på oväntat besök, bror var där och så klart min underbara brosdotter!! Var så jävla trevligt att få se den där lilla smurfen var ju ett tag sen sist, så idag har man lekt lite med henne, eller ja lekt o lekt, hon är drygt ett halv år bara men det är mysigt ändå......och se när hon ligger på golvet o sprattlar som en fisk!!!

Nej nu har jag inte tid med detta...håller på med opertion röjning här hemma måste ju få det lite snyggt o prydligt ju när det blir besök på lördag ;op

/Farbror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0