Lurade....

Så jävla gött......så har man återigen lyckats lura bilprovningen!! Man tackar......sportbilen lämnade stället med blankt papper!

Hmmm jaha ja då har man lite ledigt nu då.....är ju faktsikt inte alls så tokigt kan jag medge, trivs rätt bra med att ha lite sovmorgon, strosa runt lite och bara njuta! Men ja undrar bara hur länge man kommmer tycka det innan man får krupp och måste hitta på nått?? Ja ja den som lver får se......men nu ska jag njuta fullt ut av min ledighet!

Nyår snart! Kryssning! FAN VAD GÖTT! jag längtar som fan! Ska bli trevligt att kliva ombord på MS Klamydia igen och svinga sina lurviga, äta en massa god mat.......och dricka en masssa hala drinkar!!

Kryssning ja! 27 mars är det tänkt att bli en tripp! Några som är sugna??? Hör av er till mig! Priset landar väl på en 2hundring ca skulle jag tro, med buss från Nora och B2-hytt.....är aifö några som redan är klara!

Nej nu så ska jag bli fattiagre......dags att pynta räkningar!!!

/1 år till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0