Lördag i rockens tecken....

Japp idag är det partylördag!! Inga fel alls!! Var ju evigheter sen jag var ute på lokal.....hmmm slutet av augusti skulle jag tro det var!! Vad hände då?? Jo Knockout lirarde......vad händer ikväll?? Jo Knockout lirar!! KAn bli en ruggigt trevlig tillställning ikväll skulle jag tro.....ja med tanke på sällskapet som ska med ikväll kan det ju inte annat än bli succé!!!

Så nu ska jag sörpla i mig det sista av kaffet sen lär jag väl göra mig lite snygg och ta mig en tur ner till byn, måste ju till Bertil´s och inhadla lite rusningsdryck.....hmmm undrar vad mans ka satsa på för nå?? Inte en aning, några go bira lär det ju iafl bli......kan skulle ta en flaska JD för att späda på rockmyten lite extra!?!?!

Nej gått folk......om det inte blir nå inlägg imorgon kommer det säkerligen bero på att man är en aninges bakis skulle jag tro!!

Keep on rocking!!

/Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0