Julkalender......

Hmmm det finns ju lika många olika åsiker om julkalendern som deet finns människor, årets upplaga har jag inte sett en enda sekund av, ja har nog fan inte sett en julkalender sen Staffan & Bengt skulle jag tro. Jo fan Sunes Jul kika man nog oxå på!! Men årets julkalender är den något att ha?? Jag vet inte, så är det någon som sett den kan ni vara snälla att berätta vad den handlar om.

Finns en julkalenmder till kom jag ju på som är bra....Julens Hjältar, Jonas Karlsson gör ju en underbar roll som Julhunden där!! Och ja är man på dåligt humör så piggar det ju alltid upp med en fin melodi!!



Förövrigt så ska jag inte göra ett enda dugg ikväll....ska ligga på soffan och bara ha det jävligt skönt, det där med städning, disk och sånt skjuter jag fan upp!! Är toktrött!!

/Grön-Vit Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0