Jag lever...

Gräsberg: Jag gick ut i Hällefors, jag överlevde kan t.om säga att jag hade riktigt skoj oxå! Så nu vet du läget och behöver inte oroa dig!!!!

Som sagt.....juldagsfirande i Hällförs,vem hade anat det?? Hmmm inte jag om du hhade frågat mig för ett år sen! Men ja det var riktgt trevligt.....kul att se nya ansikten och visst fanns det en o annan som man sett förut!!!

Dagens stora händelse var nog alla snöskottning....jävlar vad snö det har kommit då?? Men jag o kärlekn hade det ritkght tevligt med varsin spade......och extar trevligt är det när man får mysa efteråt! Nu så sja jag ta och klunka i mig lite julmust och bara njuta av livet!

/Robinson

Kommentarer
Postat av: Gräsberg

Du ska veta att jag har vart orolig;)

2009-12-26 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0