Jag har oxå!!!

Japp jag har oxå tagit den där berömda sprutan nu.......så nu kan det jävlar i mig flyga hit svin och smitta mig!!! HA HA Gött......men men bara vänta på att baksmällan ska komma, ont i armen, feber, klamydia, gonnoré ja vilka nu biverkningarna var???

Tisdag.....ja en helt vanlig jävla tidag! Innabandyträning idag.....men nope inte för mig! Jag tror mer på den den grejen att vila sig iform, och nu är det nog 2-3 veckor sen jag rörde en innebandyklubba sist.....och ja som det känns nu så kommer nog klubban bli liggandes länge!!! Men Men lär iafl ner till hallen idag och skriva på nå kontrakt iafl, men lärr omförhandla det lite, tänker inte skriva på för 2 år nej nej fan man vet ju knappt om man kommer att överleva den här säsongen och vart fan man själv begfinner sig när nästa säsong drar igång det står nog skrivet i stjärnorna!!!!

Nej nu ska jag gå till ICA en sväng och köpa mig nå onyttigt tror jag som tröst för att jag tagit spruta idag!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0