Jag är fan sämst!!!

Gårdagen......var ju en hellyckad dag, ja bortsett från en några tråkiga grejor!

Var över på Balders.....trevligt som alltid, inmundiga diverse godsaker, kall öl, Tacos, Kaffe & Konjak, glögg i stora lass!! Hur nöjd som helst var man när man knallade hemmåt i minus 20 grader på nattkröken!

Vi spelade lite wii.......bowling......hmmm jag är nog den person i världen som är absolut sämt på allt vad tv-spel heter!!!!! Fick torsk av en 6-7?? åring i bowling!! Jo det är sant.......och fan det äringet jagskäms över, skulle jag det skulle jag ju aldrig skriva ut det här!!!

Nej nu ska jag dricka en nutrilett tilllunch.....sen åka iväg på nya äventyr!!!

Gott Nytt År på er förresten.......för jag kommer nog inte hinna skriva nå mer detta år!! Imorgon bär det av på kryss JÄVLAR ATT DET SKA BLI SKOJ!!!

/89p

Kommentarer
Postat av: Fia

7 om nåra månader.... :-) Vem vann???

2009-12-30 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0