Ide....idé....eller vad??

Hmmm fan känner att jag inte har så jävla mycket skoj att skriva längre.....blir bara en massa strunt om ditt o datt om vad jag gör och inte gör eller borde göra eller si eller så eller vad fan, jag vet inte ut eller in längre känner jag. Känns fan som om ett jävla tvång att skriva här var o varannan dag!! Så om man kanske skulle lägga sig i ide med detta?? Eftersom det inte känns som någon idé att skriva en massa mumbojumbo om inget alls.

Imorgon är det iafl fredag....fy bubblan i min lilla baskerlåda vad skönt, kommer bli en grym fredag det känner jag på mig.....utan att säga för mycket!!

Fan julafton om en vecka!!! Börjar bli smått panikslagen över att jag inte köpt en enda julklapp ännu, vad ska man köpa?? Fan det är inte lätt inte, en sak har jag bestämt, vad lilla Smurf ska få, men sen blir det värre`?? Så julklappstips tas emot mer än gärna!!

Nu borde jag egentligen städa hemma istället för att sitta här men jag har ingen lust! Får nog ta en panikstädning imorgon....lär ju göra fint i stugan när det vankas finbesök!!

/Boring

Kommentarer
Postat av: Ulrika

En finare korg med god mat från Ica Punkten är mitt tips, inte så tokigt alls. Brukar gå hem...

Två Superhjältar har gått i pension, får besök av sina barnbarn och berättar ur en bok vad dom gjorde när dom jobbade.

2009-12-18 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0