Daska den på stjärten!!

Hur trevlig är det egentligen med detta jävla gråväder?? När jag var liten och det börja närma sig jul o sånt nog fan var det snö och kallt ute??? Även fast jag inte är no 1 fan av snö så skulle jag fan hellre ha lite vitt skit på backen kanske någon minusgrad........skulle ju bli mycket ljusare och trevligare då. Ja och tänk på barnnen vad skoj dom skulle ha.....hade säkerligen Astrid 87 år sagt!!

Lördag idag?? Discodag?? Svar nej....idag blir det nog bara en dag i kärlekens tecken......en massa mys och bara ha det gött skulle jag tro. Sen alla ni med snuskig fantsi.......NEJ inget sånt det måste man vänta med tills man gift sig ju!!!

Nu ska jag ta och göra mig lite snygg tror jag sen dundra ner och överraska HON på jobbet tror jag!

/Minus Celcius???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0