Bladspenat!

Jaha som vanligt så är man lika nöjd o glad att det är onsdag igen och veckan vänder och man kan blicka mot helgen. För denna helg kommer bli grym tror jag......fredag blir det ju massor med trevligehter med min älskade flickvän.....men på lördag smäller det! Läsk, Knockout och en massa jävla röj! God Damn att man längtar!!

Dagen då?? Nja finns nog inte mycket att orda om känner jag, den har väl rullat på i sin vanliga takt, ja visst har den vart lite märklig men men inget jag behöver fundera på egentligen eller svamla om här!!

Nej detta  med att skriva känns jävligt tungt idag så nu lägger jag ner verksamheten för idag!!

/Konstigt

Kommentarer
Postat av: Anonym

harmedminbiljettertillNoraStatt25043869.htm?ca=8&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/orebro/SaljerharmedminbiljettertillNoraStatt25043869.htm?ca=8&w=1

2009-12-09 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0