Alive....

Hmmm kanske något annat än man var igår??? Jävla julfester att ta musten ur en! Fattar inte detta, dagen efter jag festat.......är så trött så det inte går att beskriva med ord?? JAg tror nog att jag sov minst 90 % av dagen, helt sjukt. Men visst är man bara bakistrött så får man vara nöjd......ingen skoj när man är tokhängig och får ratta gustavsberg hela dagen!!

Ja jävlar vilken tillställning i lördag.....hade hur skoj som helst ju! Träffade på en skara riktigt sköna människor, fan så skoj det är att lära känna nya människor! SÅ ja nu är det väl bara att ladda om inför juldagen, då kommer jag göra nå som jag aldrig gjort föut.....utgång i Hellhole!! OJOJOJ jag är nog lite rädd, men men tur att man iafl har lärt känna några där uppe nu iafl!

Idag så har man träffa en TV-kändis oxå.....ha ha skoj! Mr Spökjägare Terry Evens känd från programmet Okända. Han dök upp på jobbet idag......och vi hjälpte honom med ett litet jobb!!

Måndagkväll.......hmmm ja vad göra? Nja inte mycket ska nog bara softa, kolla på TV och slösurfa!!!

1,5 dag kvar till långledigt fan så fiiiiint!!

/2 old 2 party

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ville han ha spöket Laban på sin tröja?

2009-12-21 @ 22:15:30
Postat av: Knockout

För i helvete Sjövall!!!

Vadå lärt känna ett st??

Fattar du inte vad dom planerar!!!

DU STANNAR HEMMA!!!!!

2009-12-22 @ 07:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0