Valium!!!

Gudars att jag är trött!!! Helt jävla sjukt, brukar fan inte vara så här trött!!! Känns som om jag fått i mig karta med valium, tror att en uppstoppad blåmes är piggare än vad jag är!!!

Hörde på nyheterna idag att det har förskingrats x antal miljoner från nå biståndsorganisation!!!  Hmmmm varför är jag inte ett dugg förvånad?? Folk skänker ju tydligen sjukt mycket pengar på vad som helst, Rädda Joppe, Björnen brinner i Uzbekistan eller var det Afghanistan?? Skitsamma.......det är ju klart som korvspad att det är någon som tjänar på detta, och inte fan är det dom som behöver pengarna som får dom??? Det är DÄRFÖR jag ALDRIG skänker pengar till några sånna organisationer....

Kvällen då?? Lutar åt att det kommer bli fotboll vid kl 21 då Liverpool möter Villa, förhoppningsvis en promenadseger, sen lär även text-tv:n gå varm idag.....ruggigt, ruggigt viktiga matcher i Allsvenskan oxå!!

Nu blir det ett soffläge som inte är av denna värld!!

Stolpskott, Nätbrynja och Flaggvakt!

/Koala 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0