Torsdag....

God damn vad denna vecka sprungit på.....redan torsdag fan så gött!! JA denna vecka har fan vart helt skruvad!?!? Man har ju  fått hört både det ena och det andra och ja jag gillar det!! Fan jag nog världens bästa och sjukaste vänner som finns.

Jag hade ett mycket trevlig samtal igår kväll och fick reda på en kanon rolig grej!!!!
Mogge.........Mogge.......vad ska man säga??? Att du oxå var intresserade av frisörer.......

Dagens stora fråga är om man ska spela plastbandy idag igen?? Hmmmm kroppen säger iafl nej, för jag har grynt ont i benen sen i tisdags!!

Dags att bege sig till jobbet igen......

/Hamstring

Kommentarer
Postat av: TT

Klart du ska träna. Bästa sättet att bli av med den gamla träningsvärken.

2009-08-13 @ 16:01:39
Postat av: Mogge

Är det med gruvan du ska spela eller Mums???

Å benet du har ont i det är nog sen i lördags natt....

2009-08-13 @ 16:42:32
Postat av: TT

Tredje benet eller?

2009-08-13 @ 17:02:36
Postat av: Seawall

Mogge.....helt korrekt!!!

2009-08-13 @ 18:23:37
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Mogge

Då är nästa roadtrip Hällefors, å kolla på Mums i grottan..oj förlåt menade gruvan=)

Oj..vart vist lite fel, Mums favorit, chokladhjulet! råkade bli omnämnt där...

2009-08-13 @ 19:31:11
Postat av: Anna

Förstår om du Mogge är sugen på o titta på honom i grottan eftersom han är SÅ Jävla bra där... Men du kanske kan få dej en klipp tid när du ändå är här. Finns visst snyggaste frisören i närheten av hellhole har jag hört!

2009-08-14 @ 16:20:16
Postat av: mrsmama, Hällförsarn

Moahahahaha

2009-08-16 @ 15:55:42
URL: http://mrsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0