Svininfluensa?????

Man var inte så jävla pigg o kry när man vakna i morse......kroppen värkte mer än efter en Knockout spelning, och ja då jävlar har man ont! Men Men trots att man var matt och seg så tog TT och jag oss en tur till tattoo......och japp nu har man beställt tid! Men satan vilken kö dom har där........får vänta ända till december, men den som väntar på nå gott väntar fan så länge! Efter ett besök där så styrde vi våra apostlahäster längs strandpromenaden bort till blåsut sen hemåt igen! Efter detta så var man inte allt för pigg utan fick ta sig en stödvila på soffan.......och kollade febern! Japp, grattis Seawall 38,4!!!

Ja ja man får vara glad att man iafl bokat en tattootid!!

Och ja jag ska tjata lite till!! Datorer......fan jag hatat det! VAD FAN SKA JAG KÖPA!?!?!?!?

Nu blir det soffläge hos mor med lite alvedon och TV!!!

/Fever forever

Kommentarer
Postat av: Fia

En till? vart och vad?

2009-08-04 @ 21:19:54
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: Lisa

självklart ska du köpa dej en mac book!

2009-08-05 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0