Söndag och jag lever...

Dra på trissor vilken jävla helg!!!! Trodde jag skulle möta döden igår eftermiddag!!!
Vet egentligen inte om jag ska skriva nå om gårdagens händelse........jag bara inte fattar hur någon person kan vara så jävla obota störd????? JA JA nåväl det slutade iafl bra......men kära nån tänk för fan inte bara på dig själv det finns fler eperoner inblande i detta!!! Och som lite xtre bonus under lördags så var det även vissa på personer som vart på statoil och frågat saker om mig!! FAN VAD JAG ÄLSKAR ATT VARA KÄND!!!!!

Men ja nu så är denna komplicerade sitution något enklare.............

Söndag idag......och idag kliver världens bästa klubblag in i handlingarna rejält, FC Liverpool börjar idag klättringen mot bucklan!!! You´ll never walk alone!!!!

Pangbulle, Svartsjuka & IKEAtripp

/Svennis

Kommentarer
Postat av: mrsmama

Frun...Ingen fara med samtalet...du sa bara att du var så obotligt förälskad i XX mm mm mm....:)

Men jag blir lite nyfiken på ditt inlägg måste jag säga...! Kan man få en redogörelse? Haha

2009-08-16 @ 17:17:24
URL: http://mrsmama.blogg.se/
Postat av: mrsmama

Du grät visst en skvätt också...:)

2009-08-16 @ 17:22:38
URL: http://mrsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0