Pungsvett!!!

Det var nog ett tag sen jag blogga på lunchen tror jag, så ja då plitar jag väl ner några rader visserligen så har jag inte nå intressant att skriva men nått kan jag väl iafl komma på!!

En sak som jag kommit på idag......lacknafta?? Det smakar inte gott, och inte fan luktar det bra heller. Fick en lite skvätt i munnen idag när jag dona lite på jobbet.......det ligger nog i samma klass som bäckolja! Smakar skit i hela munnen och fan lite till!!

Sak nummer två.......det är varmt på jobbet, lite för varmt faktiskt, då blir man svettig......jag jättesvettig! Inge skoj alla, fan vad intressant eller hur??

Hmmmm nej nu så ska jag äta upp maten sen tbax till kliniken och jobba lite!!

Gräsand, Mongolid och Blykeps!

/00


Kommentarer
Postat av: Fru Gräsberg

Hehe...nu vet jag!!!!

2009-08-20 @ 16:23:22
URL: http://mrsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0