Pepsodent!!

EVA!!!!!!!!!!!!! Vad tror du om mig???? Nej Nej inte jag inte......

Hmmm har haft ytterligare en spännade arbetsdag idag.......lagom mycket att göra men har ändå haft lite tid över till lite funderingar. Vad är skillnaden på ett Pepsodent-smile och Colgate-smile??? Känns som om detta är en väldigt viktigt fråga att ta tag i!?!?! Eller är det så att kanske Denvit- eller Stomatol-smilet är vinnare i detta läge?? Jag vet fan inte vad jag ska tro?? Men det viktiga är ju att man iafl har ett smile.....ett happy face!! Ja JA någon som kan svara på detta?? Grymt tacksam för detta.......

Jaha ja.....nej detta får nog fan räcka för idag skulle jag tro......har ju fan fullt upp med att fundera på livets viktiga frågor känner jag. Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe sen ska jag ta och åka och kolla när pöjkera lirar plastbandy!!!

Arsenik, Heroin och Solglasögon!

/Var god skölj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0