MinnesMongo

Fy fan vad jag kan hata mig själv ibland.....ofta på söndagar när jag vaknar brukar jag ha den känslan, men fan inte en fredag vid lunch inte. Varför?? Har ju för fan blivit senil, klappmongo, dum i hela huvudet, hade tänkt skriva värsta inläggt här nu som jag fundrara på under arbetsdagen men NEJ NEJ.......det är ju bättre att gjömma bort det istället!!

FY FAN!!! Hatar det så då får jag väl skriva nå helt annat då!!! Fredag idag inga fel alls, och ja denna fredag kommer bli hur jävla bra som helst skulle jag tro!! Eller nja jag vet att den kommer bli kanon......synd bara att man själv inte blir det!

Hmmmm nu så ska jag dra mig till kliniken igen och slita den sista timmen!!

Fjärrkontroll, Mysfilt och Smalag!

/Påskägg

Kommentarer
Postat av: TT

Smalag, är det ett annat ord för Jenka. Eller ta sig en typ?

2009-08-21 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0