Lokalkändis!!

Hmmmm först så vill jag be om ursökt till familj Gräsberg......hade tydligen ringt er, men tyvärr så tryter mitt minne från den natten, hoppas bara jag inte var otrevlig!!!

Japp så är det......man har nu gått och blivit lokalkändis!! Nej inte med i tidningen eller sånt, men jag verkar vara ett kärt samtalsämne lite här och var! Är jävligt nöjd med det och att jag kan förgylla andra människors liv........skönt att höra från vänner och andra bekanta vad man gör, vad man gjort..........så skönt att vara lokalkändis på riktigt!!!!

Fan så har denna måndag oxå snart passsera fan så skönt det är när man har mycket saker omkring sig......dagarna verkligen bara springen iväg, fan inte lång tid kvar till nästa semester!!!

Fönsterspanare, Pick Up och Ångest

/Glad

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha de har t.o.m nått karlskoga de som hände i hällefors.... =)

2009-08-17 @ 22:40:04
Postat av: Peter

VAd i helvete är det som hände i H-fors!!! Sjöwall ring och berätta...inte kl 02:00 men kanske en mer normal tid!!

2009-08-18 @ 07:54:40
Postat av: Seawall

Har ryktena nått KGA t.om....fan ingte illa!!!

Peter......inget har hänt i hällefors....eller jo det händer väl saker där jämt! Men kanske mer saker som händer lite här o var!!

2009-08-18 @ 12:15:12
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Eva

Påkommen med några fulheter?

2009-08-18 @ 15:45:33
URL: http://mrsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0