Kuktjuv!!!!

Fan jävla helvete satan kuk gringo aktersnurra!!!! Jag har blivit bestulen!!!! Nått jävla klappmongo har snott sadeln till min cykel!!! Hoppas sadelstången kommer gå och att du cyklar omkull slår huvudet i en gatsten och får åka permobil!!!
Jag kanske oxå hade tänkt att cykla någon dag.....men icke tack vare dig ditt jäval as!!!!!

Klagomål nummer 2: Träningsvärk!! Gissa om att mina ben.....ja fan hela kroppen är lika stel som härdad betong!! Det är tacken för att man släpa sig ner och lekte plastbandy igår!! Nej fy fan........min sommarträning var nog inte den bästa uppladdningen, men fan så skoj har jag iafl haft!?!?!

TT??? Nästa roadtrip?? Ja du jag vet inte, när lirar IDOLEN nästa gång, och var?? Colih McBöna kommer hädan efter bli våran ständiga chaffis.......den mannen vet hur man rattar en sportvolvo och hans parkeringsteknink den är ju utsökt!!!
Donera körkort?? Ja fan det var nog ingen dunm idé, ring Transportstyrelsen och kolla om dom har några fina dokumten för donation av körtkort.

Idag tackar jag Familjen Findus för den goda maten!!!!

/Postgirot 

Kommentarer
Postat av: Mogge

Nästa gång får han väll ratta en sportmerca;) Inte sant herr Mums?

2009-08-12 @ 19:45:55
Postat av: Byggställning!!!!!!!!

Det var jag som tog den....eller,jag tog den inte ....låt mig förklara!

Jag hade just haft sex med Mogge xl aka AJAJ och skulle cyckla hem på vad jag trodde var min egen cykel.

Efter sex med Mogge AjAj så kan mitt könshål liknas med en gymnastiksal och att ha sex med någon annan efter det vore som att kasta in en trummpinne i min gympasal.Eftersom jag hade lite brottom hem då jag var rädd för att AJAJ skulle be om en till svängom så kastade jag mig på cykeln och slorp....så var sadeln borta...

Jag ska till gyn nästa vecka och ska då be dom leta efter din sadel...Förlåt!!

2009-08-12 @ 22:29:06
Postat av: Mogge

När fan skulle detta ha skett? ja har jobbat hela dagen.....å är det mig du menar med Mogge ajaj, så hade det räckt att stuligt en eker å haft som "skydd".....

2009-08-13 @ 00:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0