Jo då så att....

Det var då rackarns vad det blev en massa kommentarer på det förra inlägget härligt!!! Skönt när folk bryr sig om mitt liv, och vad jag gör och med vem jag gör det!!!

Men efter sn snabb koll så har jag kommit på en sak......Mogge Aj Aj du måste skaffa dig ett liv, du kan ju inte bara följa min blogg ju.....du vet ju vart jag bor så kan du inte komma hit så kan vi byta erfarneheter! För jag vet ju att du vart med om och upplevt en hel spännade saker!!! Kanske skulle ta och starta en egeg lite hörna här?? Mogge Aj Aj:s bästa sextips eller nå????

TT......min älskade vänoch granne, du behöver inte oroa dig för att jag ska flytta!!! Finns inte en chans att jag lämnar min livscoach och mentor i sticket!!!!

Som sista sak innan jag kryper till sängs........Anna tack detsamma!!!!

/Komplicerat

Kommentarer
Postat av: Mogge

Seawall: Livet blir såhär när man har eftermiddags vecka på bruket....kan tidigast komma på besök på fredag. Men ja kan hålla med om att komentarerna haglar in=)

2009-08-12 @ 10:58:17
Postat av: Mogge

Kommentarerna

2009-08-12 @ 10:59:52
Postat av: TT

Tack Tommy. Då känner jag mig lugn igen.

Förresten, när går nästa Roadtripp av stapeln? Börjar längta faktist. Skall även doneramitt körkort till Böna, så han har några livlinor....

2009-08-12 @ 12:09:56
Postat av: Mogge

A nu när bakfyllan har smygit ur kroppen så börjar man bli rätt sugen på ny roadtripp=) vart ska vi åka?? några förslag?

Kanska kan göra återbesök i kungsör,varför inte dyka upp på en hockeymatch oxå i höst=)

För övrigt tror jag att det endast är böna som klarar av ett sådant sällskap=)

2009-08-12 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0