En skum känsla....

Ja det får man nog lov att säga en skum känsla......vakna upp tidigt en söndag och må bra! När hände det senast? Jag minns inte men en sak vet jag iafl........nästa söndag då kommer jag inte vara pigg!!

Dagen har jag tillbringat mestadels med Ludo och TT plus på st flickor som Ludo tydligen var o hämta i örebro inatt. En av dom......ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men maken till att snacka det har jag då fan aldrig vart med om, mun gick fan konstant på det lilla livet......och ja och en mer negativ människa har jag nog heller aldrig stött på!?!? Hmmm i mina ögon så var hon lite märklig!!!

Har även idag hunnit med att kolla på lite friidrott......och tanken med detta var ju att få se Finland plocka hem en medalj i deras stora paradgren, nej inte dricka kosken utan spjutkastninig.......hur gick det då??? Åt helvete men ja skitsamma det kommer fler mästarskap!!

Nu då?? Nja blir nog till att invänta någon typ av sport på tv som jag kan somna till!!

Hörselskydd, Brandvägg och Tennisboll!

/Plums


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni finnar a nog hålla er till Kosken dricka och kast med liten kniv istället.....

2009-08-24 @ 16:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0