Då går.....

Jag in på min sista semstervecka då!!! Hmmm jag kan ju säga att känlorna är blandade, inga fel med ledigt inte alls, men tror nog att man behöver komma in i lite fasta rutiner och få lite fasta tider......

Måndag i dag......inga fel??  Vad gör en underbar mulen dag som denna?? Just nu på schemat finns bara en enda sak inbokad, gratis mat hos päronen!!! Fan vad jag älskar att vara bortskämd! Sticker inte under stolen med detta för ja jag är faktiskt det.....och jag trivs med det!!

Kan nog även  hända att det kommer bli en roadtrip till Öret i eftermiddag, lär ju köpa mig en ny dator efter som den andra just nu befinner sig på den andra sidan......han såg ljuset och gick mot det!!!

Så nu ska jag surfa vidare för att se om jag kan hitta en ny billig penta!!!

/Pentium 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0