Ajsing Bajsing...

Jåro så att......ljumskprobelme heter dages kurs!! Trror fan jagaldrig mer ska träna plastbandy igen!! JAG ÄR FÖR GAMMAL!!!! Så är det någon kär läsare som vet vart man ska köpa sig ett par nya ljumskar till ett bra bra pris hör av er omgående!! Vore skönt att slippa känna sig som man var 76 år!!! JA eller lite massage skulle inte sitta helt fel heller, men ja önskar då helst kvinnliga massörer. Ja TT du får ju givetevis göra det oxå!!

Nej nu ska jag ner och härja med grannfan sen till hotellet o köpa biljetter till helgens äventyr!!! Knockout lirar på hemmaplan igen.......jävlar i min lilla låda att det kommer bli drag!!!

Saftflaska, Bergrum & Gummisnodd!

/Pelvis

Kommentarer
Postat av: Putte

Såg en annons om ljumskar fanns ett par att köpa av nån hottentotte från bolivia om dom var frächa eller inte det vet jag inte bara chansa

2009-08-26 @ 21:41:25
Postat av: marre

kvinnliga massörer kan bli lite svårt.Kvinnliga massörskor kan bli lättare :P

2009-08-27 @ 17:07:30
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0