Vänner, Vänner

Hmmmm då sitter man här igen efter en hård arbetsdag........tufft att vara arbetare i dagen samhälle HA HA!!

Vänner?? Ja tror nog fan att jag har dom bästa som finns, bästa, sjukaste, jobbigaste, stördaste, törstigaste vänner, så jag har haft en del funderingar den sista tiden. Tänkte om man skulle förknippa mina tre närmste vänner med en låt? Ja du inte lätt alls............då alla 3 har helt olika smak i musikväg, personligheter osv.......men ja jag ska iafl ge mig på ett försök! Har som sagt har ju lärt känna dessa 3 pers ganska så bra nu det sista halvåret då det nästan ibland känns som vi alla är tillsammans och bott i nått jävla kollektiv! Så vi får se om det blir ett bra resultat???

TT
Inte lätt inte.......Första tanken var Girls, Girls, Girls med Mötley Crüe men hittade denna låt i tombolan!


 
Blobb
Hmmm beslutsångest.....finns hur mycket som helst att välja på. Men detta är en klockren beskriving!

 

Virus
Går inte att misslyckas med denna kille, den låt beskriver Houkko som en fläskläpp!



/Tommy tycker om mig

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag då? :P Vilken låt skulle jag få? Och säg nu inte "Jennie Jennie" med Lasse B...

2009-04-16 @ 19:06:17
URL: http://gj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ronny & Ragge äger :P

2009-04-17 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0