Underbart!

Men dra åt helvet så underbart detta väder är......man blir ju lycklig i hela kroppen! Får verkligen hoppas att detta håller i sig nu! Dagen då? Jo då, tog mig en kraftig sovmorgon idag kom nog fan inte upp från sängen förän klockanvar 11:30 men jäääävlar så skönt det var! Efter lite bestyr här på hemmafronten begav jag mig ut till päronen där jag stod för matlagningen idag! Är jag inte duktig och en snäll son!! Efter man smält maten en stung i vårsolen så blev det en tripp till Kebaben o Marre......var ju tvungen att åka dit då jag lejt Kebaben till att langa alkohol åt ( lite godis oxå) Så nu har ma ett gäng dubbelboggie i kylen.......jävlar att det suger i öltarmen nu!!

Måste ju även passa på at skryta lite över mig själv!! 4 NYKTRA VECKOR!! Måste nog vara något sorts rekord......kan inte minnas när man hade en sån lång vit period senast!!

Nu då?? Inga större eller avancerade planer alls.....möjligtvis en tur till ICA för att köpa nå gött och lite lokavatten sen blir det nog en tur till Virus för att kolla läget!

Snipp snapp slut.......

/Abstinens 

Kommentarer
Postat av: TT

Jätte kul att du kom till Ludde, verkligen jätte roligt!!!! :-/

2009-04-13 @ 00:40:30
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0