Supermåndag!!

Är det inte hur underbart som helst att det äntligen är måndag.......vakna upp pigg o rask och möta en ny spännande vecka? Jo fan lite så känner jag! Vinden har vänt! Känner att saker o ting börjar ordna upp sig nu! Fan så gött!!!

Några planer för denna vecka då?? Inte en enda och det trivs jag med.......ska fan bara slappa njuta av att det är sol och att våren är på ett grymt intågande!!

Men ikväll då? Jo då! Fotboll, derbydags, Hammarby vs DIF!! Kommer bli riktigt spännade, hjärtat säger vinst till Bajen men hjärnan säger tyvärr nå helt annat, med tanke på hur HIF har inlett denna säsong! Men Men man får se vad som händer ikväll...............jag kommer iafl sitta klistrad framför TV:n med min grönvita halsduk!!!

Upp o nicka sockerdricka!!

/55 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Mia

Men DIF har ju inte börjat säsongen bättre än Bajen! Så det är nog hugget som stucket vem som är sämst!

2009-04-20 @ 16:00:15
Postat av: Seawall

Mia: DIF har ju iafl lyckats vinna en match visserligen på en grymt tveksam straff!

2009-04-20 @ 18:25:03
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0