Stor & Stark

Fy satan.....denna dag har fan gått i 120!!! Fan det börjar ju redan närma sig kväller....götte!!

Dagen då?? Ja idag har man vart duktig duktig...........vart inne i örebro och hjälpt STOREbror med att konka en massa tunga saker från gamla lyan till det nya huset!! Hur fan kan IKEA-möbler vara så jävla tunga när det ligger i pakten???

IKEA??? Måste vara helvetet på jorden??? Det finns nog fan inget ställe som e så jobbigt, som det är så mycket folk på som bara knuffas och tjatar......BLÄ för IKEA säger jag!! Not my kind of cup of the´!! Men trots att jag ogillar detta ställe så enormt mycket så lyckades jag trots allt fynda lite.................en nytt duschdraperi, och jävlar i min lilla låda vad grönt det är, är så grönt så man mår illa.........var faktikst tvungen att köpa ett par orange handukar som skär sig riktigt bra mot det gröna.

Dags att avsluta detta ordbajseri.......nu väntar fastfood och fotboll i goda vänners lag!!

/57 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååh, älska IKEA!!

2009-04-19 @ 10:36:10
URL: http://gj.blogg.se/
Postat av: Carrowen

IKEA är ju roligt! :D

2009-04-20 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0