Sovmorgon up my ass!

Satan så skönt var nog det sista jag tänkte innan jag somna igår, imorgon så får man sovmorgon........men blev det det så? Svar negativt, vaknar upp kastar man ett getöga på mobilen JIPPI 06:45 rise and shine!! Dags att gå upp nu och möte en härlig dag!! Så nu sitter man här, vaken och lit småsur för att man inte aifl kunde få sova minst till 09:00. Ja ja man får äl hoppas på bättre lycka imorgon! Men vad fan gör man när man vakna så hääääär tidigt då? Nja jag slår eld på TV:n och kolla lite tänkte jag, ack vad jag ångrar mig!!! Barnprogarm! Men hur jävla såliga barnprogram är det inte då? Nu på TV4 tex Lazy Town, Isländsk barnprogramserie från 2005 men fyyyyyyyyyyy fan det är j så jävla dåligt så att man hellre kolla på gräs som växer!! Jag lider verkligen med dagens unga som måste se sånt här dynga! Detta får ju faktskt Vilse i Pannkakan att framstå som en hollywoodproduktion!!

Jaha nej nu så får man väl ta och kasta i sig lite frulle så man blir stark till dagens äventyr........blir en tur in till Örebro och jag ska väl försöka leka lite målarmästare eller vad för arbetsuppgifter STOREbror tilldelar mig??

Kvällen då??? Hmmmm nja inga större planer.......det enda som är 100% säkert är att det blir lugnt, städat och nyktert! Man får titta på Fäbodjäntan muffla i sig lite chips och ha det allmänt skoj!!!

/Narkolepsi 


Kommentarer
Postat av: Liza

Det var därför inte filmen kom till Casa el Karlsson?! Jag som trodde att jag skulle få stryka en punkt ;) Sitter och filar på björntofflor - ska du med på patentet och bli miljonär? =)

2009-04-05 @ 21:40:58
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0