Som en fläskläpp!

Ja trodde inte att jag skulle säga detta......men fan kände mig utvilad och pigg när klockan vråla imorse, och jobbet rinner på som bara den!! Helt sjukt vanligtvis efter en ledighet har man ju ångets över att börja jobba igen men icke!! Kanske även kan bero på att det är kortvecka oxå?? Vem vet? inte du? inte jag? Men skönt är det iafl!!

Ni som är som gillar lite annorlundare typ av bloggar som kanske inte är dom mest rumsrena så har jag ett tips till er, kolla in DENNA LÄNK, skitroligt minst sagt!!!

Nej nu så kallar plikten igen......

So long........gummiboll!

/Gustavsberg

Kommentarer
Postat av: jonathan

den där bajsbloggen är ju din andra blogg ;)

2009-04-15 @ 09:31:58
URL: http://lifeonweels.blogg.se/
Postat av: marre

GROSS!

Det där måste vara din blogg.. hur har du annars hittat den? :P

2009-04-16 @ 11:13:32
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0