Pinnfågel!



Ungefär så här pigg och rapp känner jag mig för tillfället!! Fan det är ju mer action i en pinnfågel än vad det är i mig förtillfället!!

Ja ja............skönt att våren iafl är på kraftigt intågande..........eller nja jo visst värme och sol är det ju inga fel på, men nu så ska ju saker o ting börja växa och då kommer fenoment pollen! Vilket humör var den fan på när han kom på att pollen skulle skapas?? Fömodligen jävligt bakis, skitförbannad för han fått stryk av frugan.....efter som han ville kliva på dagen efter!! Men jag är int bitter!! Histamin heter den här kursen......önskar ni deltaga så träffas vi vid Vikers Naturskola, påskdagen kl 15:30, medtag fikakorg samt oömmä kläder!

Fan och imorgon är det onsdag......sen torsdag....och sen lite långledigt!! Ska bli riktigt skönt att slappa några dagar extra och ladda upp batterierna!!

Nej nu så ska jag leka kockduellen med mig själv här hemma, kommer rösta på blått för då vinner jag!

/Fasan

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill härmed anmäla mig till Histamin kursen. Står du för kursmaterial eller ska det också medtagas?

2009-04-07 @ 20:44:25
URL: http://gj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0