Någon?

Har en liten fundering.........telefonkatalogen???? Är det verkligen någon som använder den idag? Inte fan kollar jag i telekatalogen om jag ska numret till Bengt Eriksson, då använder man ju hellre hitta.se eller någon liknande sajt.
Men telefonkatalogen?? Hur många finns det? Lokal Delen, Din Del, Den stora tjocka med gula sidor.....ja det finns säkert fler?? Men till vilken nytta finns det fler? I den stora tjocka katalogen finns ju fan allt med, då borde ju rimligtvis dom andra vara helt överflödig? Eller hur??

Ja jag förstår mig inte på detta..........anledningen till denna fundering är ju att det idag dök upp en modell av katalog i brevlådan. 

Ang kryssning som jag skrev om härom dagen? För min del så kan jag åka vilken dag som helst i veckan? Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag eller söndag, spelar inte någon som helst roll så länge det finns tillgång till läsk
Men vecka 29 siktar vi in oss på eller?

/Per Silver


Kommentarer
Postat av: TT

Se dig själv som reseledare nu. Du bestämmer om när, var och hur! Om vi nu blir många kanske vi trotts allt ska ta en lyxhytti. Jag menar, vi måste ju ha fest någonstans....



//Reidar Dahlén

2009-04-22 @ 20:39:55
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Kebaben

Håller helt med TT. Nu är det dax att ladda, om 1 vecka så blir det ju läsk för din del igen.

2009-04-23 @ 07:48:10
Postat av: Jimmy

Bara att boka o höra av dig jag är på vilken dag det än blir.. men på helgdagarna så är det juh mer kvinno folk med =)

2009-04-24 @ 15:41:36
URL: http://dalmasens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0