Mitt i fittan!

Växer ingenting......bara runt omkring!

Nå väl nu har vi vart roliga/snuskiga för idag tror jag!!

Tisdag........härligt inte vilken tisdag som helst utan idag så firar vi Tiburtiusdagen! Som man längtat, man har gått vaknat av och an i ett år nu bara för att denna dag ska komma!! ÄNTLIGEN!! Det ska vi fira med disco i köping!!!
Enligt gammal folktro vaknade björnen och gick ut just på Tiburtiusdagen.......inte fan har jag sett någon Björn, detta med gammal folktro är nog överreklamerat! TT jag vänder dig till dig nu! Har Björn vaknat?????

Övriga händelser? Hmmmm finns fasiken inte mycket att tillägga skulle jag tro......nu så är det bara att blicka framåt mot kvällens prövningar, satan att det kommer bli jobbigt och tufft, Liverpool-Kjellski, Pool har ett jobbigt underläge att ta igen men fan under har skett förr.......jesus gjort vatten till vin, Ledin legat etta på svensktoppen! JA så helt jävla omöjligt är det inte!!

Dags att ta tag i saken...............och göra lite nytta!!

/You´ll never walk alone

Kommentarer
Postat av: TT

Mötte Björn så sent som i söndags. Gick runt med både hona och två ungar. Bjöd på fika gjorde dom!

2009-04-14 @ 19:20:21
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men man får ju inte säga F-ordet har jag ju sagt!!

2009-04-14 @ 19:28:22
URL: http://gj.blogg.se/
Postat av: Liza

Okej... förlåt att jag tjatar. Men erkänn att du skulle skutta glatt runt i dina björntofflor en dag som denna! Fan, Tiburtius-dagen får bli premiären nästa år för mitt patent!

2009-04-14 @ 19:45:00
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0