Lycka...

Fick ett brav idag.....och det var ju inte en räkning för en gång skull........avsändare? Sveriges Radio!

Så här inleder dom brevet:
"Svensktoppen är ett musikprogram som sänds varje söndag  11:03-12:00 i Sveriges Radio P4. Du har nu blivit utvald att ingå i den jury som röstar fram de mest populära låtarna. Under fyra veckor ahr du en unik möjlighet att påverka listans utformning genom att vara med i omröstningen."

JIPPI!! Fy fan äntligen som jag har väntat på detta unika tillfälle! Känner ju verkligen att Svensktoppen är ett program för mig!! Här ska jävlar i mig röstas både hgt o lågt!!! Fan man ska alltså rösta på sina 3 favoritlåtar och palcera dom på 1:a, 2:a resp 3:e plats!! Fy fan detta kommer inte alls bli lätt jag meddela! Med tanke på de låtar som är med så finns det ju sägerligen inte någon som faller i min smak!! Ja Ja får väl bara säga Snälla, Snälla, Snälla!!

Frågan är ju varför just jag blivit utvald?? Hmmm tror dom inte att jag har nå liv?? Tydligen inte!!!

/Östen med Resten

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahahaha pensionärsvarning!

2009-04-01 @ 20:13:11
URL: http://lizelus.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nej gröna ser du väl!!!

2009-04-01 @ 21:21:54
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Näs-Bengt

Fy fan säger jag!! Du tackar nej till en enda kryssning och vipps så räknas du in i Juryn till svensktoppen!!!

2009-04-02 @ 07:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0